יום חמישי, 20 ביולי 2017

AMAZING DAY - יומן תיכנון

זהירות פוסט ויראלי, מדבק בטירוףףףף

את עולם הפלאנרים גיליתי ממש לא מזמן. אני חולה במחלה אולי חצי שנה.
בעולם יש ותיקות ממני, שחולות במחלה כבר הרבה מאוד שנים, ומנוסות בהרבה ממני.
זה התחיל לפני כמה חודשים, בכמה מדבקות קטנות, ומגניבות והתפתח לחיידק רציני ביותר שנקרא "פלנרמניה" (אבשלום קור והאקדמיה ללשון, תתחילו לעבוד ולהמציא לנו מילים בעברית לתופעה).


מהו פלנר ומהי פלנרמניה -
פלנר בעברית - הוא יומן תיכנון אישי.
יומן איכותי, הוא יומן שילווה אותך מרמת השנה, חודש עד לרמת השבוע והיום.
יומן שניכנס בקלות לכל תיק, שיש בו מלא פיצ'רים מגניבים ויעילים שמעוצבים בדיוק כמו שאת אוהבת, והכי כייף שיש מגוון ענק לבחור - בקיצור אחד כזה שיעשה לך AMAZING DAY.
פלנרמניה - היא התופעה, החיידק, המחלה (הבריאה), שמתלווה לפלנר/ יומן (נו מי תמציא לזה שם ישראלי קליט ומדליק? - אולי נעשה הגרלה?! - מממ, תציצו בסוף!).
מה יש לנו? - מדבקות מטריפות, וואשי טייפ, קלמרים, חוצצים, קליפסים, סימניות עטים + מחזיקים מגניבים לעט, חוצצים, עטים, קליפ קלפים - עולם מדהים וממכר עד טירוף.



תראו את המדבקה השנייה מלמטה בצד שמאל "מורידים לי את הגשר" - המתבגרת שלי כבר הדביקה אותה בתאריך המשוער


אז כמו שכבר הבנתן, זה פוסט המלצה חמה ליומן החדש של AMAZING DAY - של ענת דניאל - קרן - שעליו תוכלו לקרוא עוד בדף שלה - ולהציץ בכל המוצרים ה- מעלפים שיש לה (אני ממליצה לא להתעכב, כי עכשיו ועד סוף חודש יולי יש מבצע ממש שווה).

מה ביומן? -


כריכות - ליומן 23 כריכות שונות, אותן תוכלו לבחור בעת הרכבת היומן. קחו לכן כמה רגעים טובים, הבחירה ממש ממש קשה, וכל כריכה יותר מהממת מהשנייה.
ל -23 האלה מצטרפות כל יום כריכות חדשות.
ומה הכי מגניב, יושבות, הכריכות מתחלפות, כן כן, את יכולה להזמין כמה כריכות, ובקלות להחליף לפני המצב רוח.
בנוסף, שבעיני זה באמת באמת מגניב, על הכריכה, את יכולה להוסיף משפט, שאת אוהבת ואת השם שלך.

בצד השני של הכריכה תוכלו למצוא דף מנויילן, שאפשר לכתוב עליו עם טוש מחיק.  בעיני זה אחד הפיצ'רים המגניבים שיש, ומראה על המון מחשבה ועל ניצול מירבי - וזה בהחלט משהו שמוביל לאורך כל היומן, וכל המוצרים.
הדף הזה, נמצא גם בתחילת וגם בסוף היומן.


דפים - תוכלי לבחור משני סוגים של דפים WINTER FOG או POP CANDY

ה - WINTER FOG -  הוא יותר בוגר - עם קשת צבעים קרים יותר.
העיצוב הכללי שלו מרובע יותר.
למה אני אוהבת אותו -
נתחיל מזה, שהיומן הוא בעברית, ונפתח מימין לשמאל.
ביומן יש פירוט של כל החגים, תאריכים בלועזית ותאריכים עבריים.


כל חודש מתחיל מפריסה חודשית נוחה, המאפשרת לראות את כל התוכניות, לי זה מאוד עוזר.
בנוסף בצד יש רשומה, שבה אפשר לכתוב את המטרות של החודש, ולסמן וי כשהן מושגות.


מיד אחרי הפריסה החודשית, יש פריסה שבועית, שמאורגנת מאוד בנוחות עם שעות.
כן אני יודעת שיש כאלה שלא אוהבות פריסת שעות (בשביל זה יש את הערכה הדפים השנייה POP CANDY), אבל אני, עם בעיות הזיכרון המטורפות שלי, וחוסר היכולת לתכנן זמן, זאת בדיוק הפריסה הנכונה בשבילי (רק אתמול פיספסתי את התור לרופא השיניים של הבן שלי, בדיוק בגלל שלא היה לי יומן מדוייק כזה).
מתחת לכל שבוע, יש רשומת וי, שאפשרי להכניס בה את המשימות החשובות באותו היום.


בסוף היומן, יש פריסה שנתית, שכל חודש מסומן בצבע אחר (לפני הצבעי החודשים ביומן).
ושוב אפשר לסמן בנוחות עם מרקר תאריכים חשובים.


בסוף היומן יש  דפים עם שורות, דפי חשבון ודפי חלקים, לתזכורת קישקושים, חישובים ועוד.




POP CANDY - הוא יומן כייפי אמיתי, צעיר ברוחו, עם צבעים צעירים.
כמו ב - WINTER FOG - בכל תחילת חודש יש אימרה מרימה שגורמת לחיוך.
קווי העיצוב יותר עגולים, פחות עיסקיים, מה שהופך את היומן מתאים גם לצעירות (הדור הבא מתמכר גם)


הבפנוכו, איכותי בדיוק כמו היומן השני ומחולק באותה דרך - פריסה חודשית


הפריסה השבועית, חופשית - כמו שהרבה אוהבות, ויש אפשרות לקבוע לבד את מיקום השעה.


הצבעים המשגעים ביומן - בתיאום עם הצבעים לאורך כל היומן.


וגם כאן, פתיחת היומן וסוף היומן זה דף מנויילן שאפשר לכתוב עליו עם טוש מחיק.


אביזרים נלווים -  לא באמת!!!!! פה זה המקום לחגוג.

חבילות הרחבה ליומן - למורה - שמכילה כל מה שמורה יכולה לדמיין: 408 מדבקות!!!!! - פגישות, מיצבים, ישיבות צוות, ישיבות ציונים - כל מה שיהפוך את היומן המשעמם שלך לציבעוני ומקושט, שמעורר חיוך, וכל מי שתראה אותו תרצה גם (בהבטחה).
בנוסף בערכה שני כרטיסים דו צדיים עם מערכת שעות כיתית ומערכת שעות אישית, לוח חגים לוח חופשות לוח קודים וסיסמאות (תרשו לי להגיד לכן - ווווואאאאווו).
בערכה יש עוד המון דברים חשובים למורה, כנסו לאתר של ענת ותציצו.
אני התאהבתי.
חבילת הרחבה למורה






סימניות מגנטיות ואביזרים נלווים נוספים. שפע של דברים מדליקים



אז הגענו לסוף - מה אומרות על פרס? יומן כזה?
איך משתתפת?
  • לייק לעמוד הפייסבוק של AMAZING DAY - ורשמי לי למטה בתגובות שנתת לייק👍
  •  תעברתו את המילה פלנרמניה - איך יקראו לחיידק הזה בעברית?
  • ואחרון אחרון חביב לחצי פה והרשמי לנויזלייטר שלי  כדי שאשלח  לך מייל אולי את הזוכה!
עדכון: יש לנו זוכה בפרסם, ליאור שחם - שנתנה את השם הנהדר - תכנוגעת - תכנון בשגעת.

עשית את כל 3 השלבים?
 ב - 31.7.17 - אחת שעשתה את כל השלבים
ונתנה את השם הכי מתאים בעברית לפלנרמניה
 יכולה לקבל מתנה את היומן, עד הבית.

💛💛💛💛💛💛
גלית










24 תגובות:

  1. כל השלבים בוצעו!
    לפלנרמניה הייתי קוראת בעברית "תכננת" (כמו חזרת, רק לחולות פלאנרים - כמוני :))

    השבמחק
    תשובות
    1. תכננת זה נפלא - סוג של מחלה חיובית :-)

      מחק
  2. כל השלבים בוצעו :-) הייתי קוראת לזה "תכנוניישן"

    השבמחק
    תשובות
    1. תכנוניישן?1
      שולחת לאקדמיה ללשון לאישור

      מחק
  3. סיון בירן21.7.2017, 0:54

    ביצעצי בשמחה 😉
    היתי קוראת לה לוזי"ת

    השבמחק
  4. נעמה ישראלי אלדרור21.7.2017, 12:34

    תמיד כל כך נעים וכייף בבלוג שלך גלית❤️
    ביצעתי את כל השלבים בשמחה ואהבה ואחרי שהנעתי כמה גלגלים בראש הצלחתי לעברת חצי דרך... ״יומאניה״ מצלצל לי נחמד😉
    (בתקווה שהפעם בתגובה תתפרסם בהצלחה...)

    השבמחק
  5. ביצעתי כמובן! אולי פלנר-און או תכנוגעת.

    השבמחק
    תשובות
    1. אהבתי מאוד את תכנוגעת

      מחק
  6. פלנר-און או תכנוגעת🤗

    השבמחק
  7. אחרי שחשבתי על זה קצת, החלטתי שאני ממשיכה לדבוק בגרסה הלא כל כך קצרה אבל כל כך קולעת שמלווה אותי (ואת הקבוצה בפייסבוק) כבר כמה שנים טובות- היומן השמח. שקלתי להפוך את ה"פלנר" לתכננאי, אבל אני בכלל בטוחה שהוא נקבה, ולא מצאתי שם קולע לזה...אולי פשוט 'מזכירה'?

    השבמחק
  8. אני רוצה את הכל! זה פשוט כל כך מגניב ויפה. אוהבת

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון שהוא מגניב?!
      יאללה מה שהם שלך לפלנרמניה בעברית?

      מחק
  9. גם אני ביצעתי את כל השלבים!
    השם שלי לפלנרמניה בעברית תכנוניה (כמו קנוניה רק עם תכנונים במקום) :)
    מקווה לזכות ביומן :D

    השבמחק
    תשובות
    1. הא אהבתי במיוחד את ההשוואה לקנוניה

      מחק
  10. גילי פלד מוסמן26.7.2017, 12:23

    עשיתי לייק 😊 ❤ יומאניה/ יומניה ❤ שילוב נחמד כזה של עברית ומילה בינלאומית

    השבמחק
  11. גילי פלד מוסמן26.7.2017, 12:25

    ביצעתי את כל השלבים 😊
    ❤ יומאניה/ יומניה ❤ שילוב של מילה עברית ומילה בינלאומית שימושית (יומן ומאניה)

    השבמחק
  12. הייתי קוראת לפלאנר - תכנוניום (תכנון יום) (:

    השבמחק
  13. אנונימי30.7.2017, 7:46

    יומניידה
    זהבית שקד

    השבמחק
  14. ביצעתי..מקווה לזכות ונהניתי מאוד מכתיבתך..הייתי קוראת לפלאנר יומנון -שילוב של יומן ותכנון

    השבמחק