יום רביעי, 24 במאי 2017

שבועות - זר פרחים בצ'יק

בגדול, אני לא אוהבת חגים, חוץ מפורים כמובן.
ימי החול עושים לי את זה יותר.
אבל, את כל המסביב, ההכנות, הקישוטים והיצירה של החגים אני מאוד אוהבת.
את הקישוטים של חג שבועות אני אוהבת במיוחד, הזרים לראש, הטנא, שפע של פרחים .
פעם לפני כמה שנים טובות, בגילגול הקודם, בין טיפוס גלישה וטיולים, למדתי בבית ברל, כן היה לי חלום להיות גננת. במהלך הלימוד המעשי שלי בגן, הייתה גננת שהכינה זר לראש לכל ילד יום הולדת, את השיטה שלה אימצתי להכין פרחים וזרים לחג שבועות.
אז קבלו אותו - זר בצ'יק צ'ק

מה צריך:
  • ניירות קרפ ציבעוניים
  • חוט ברזל דק או נייר בריסטול בעובי 2 ס"מ בהקף של הראש
  • מספרי זיגזג
  • וואשי ירוק או נייר  דביק ירוק
  • מהדק סיכות
  • דבק
  • עיפרון
  • סרטי סאטן בכל מני צבעים

 על נייר הקרפ, המקופל, מציירים עיגול. גודל העיגול יקבע את גודל הפרח, וכן אפשרי להכין אותם גדולים יותר
גוזרים עם מספרי הזיגזג.
 אין לכן מספרים כאלה, לא קרה כלום, זה יוצא יפה גם אם גוזרים עם מספרים רגילות
במרכז העיגול, מהדקים בעזרת מהדק סיכות בצורת X
שמי לב, אם אין בכוונתך להשתמש בחוט ברזל, בשלב הזה, הדקי את העיגול ישר לרצועת הבריסטול (ראי תמונות הבאות)


טיפ קטן: אם מהדקים את הסיכות ישירות לרצועת הבריסטול, כדאי את החלק הסגור של הסיכה, להדק פנימה, כך זה לא ידקור ויכאב
זה החלק הכי מייגע בהכנת הזר, כל עיגול ועיגול בנפרד לכווצץ. אחד אחד, כי זה מה שגורם לפרח להיות יפה.


עושים את זה לכל העיגולים
את חוט הברזל עוטפים עם נייר הירוק הדביק או עם וואשי טייפ ירוק.

כשמסיימים, סוגרים את הקצוות לפי גודל הראש

מדביקים את הפרחים לחוט.
 אני הוספתי רצועת נייר קטנה מאחור, כדי לתפוס את הפרחים טוב יותר

לסיום מוסיפים סרטים לזר
זהו מוכן, בצי'ק צק - אפשר להכין את הזר באיזה צבעים שרוצים, צריך צבעים שונים של ניירות קראפ.


זר על רצועת בריסטול, יהיה יותר נוח לקטנים שבחבורה


אהבת? הכנת? צלמי ותעלי לי לקבוצה הכי מגניבה בפייסבוק נשים יוצרות
פה 👇 יש מקום לתגובות שלכן, וכמה אני אוהבת שאתן מגיבות לי
אהבתן מאוד, מוזמנות להירשם ולקבל את כל ההפתעות החדשות ראשונות

💜💜💜💜💜💜💜
גלית
נ.ב. 1 - ממש תכף המבצע הנהדר לחדר הבריחה - "לנקות"את מר ריצ'באום - נגמר - אם עדין לא הורדת את הקופון -זה הזמן להיכנס לפוסט ולהוריד
נ.ב. 2 - למי שנשאר בארץ בשבועות (אני אני אני), שני טיולי מים מטריפים בצפון
עין דבשה





תגובה 1:

  1. אה! בדיוק מה שאני צריכה! תודה על רעיון מקסים

    השבמחק