יום שבת, 1 באפריל 2017

לטיול יצאנו - ערכת משחקים להדפסה לדרך ובקמפינג+ קובץ משחקים חינם

לפני שנה בדיוק, בחופשת הפסח, הכתבתי פוסט - לטיול יצאנו או מתי מגיעים כבר, ובו ריכוז רעיונות של בלוגריות מרחבי העולם, לנסיעות ארוכות.
באותו פוסט, אתן יכולות להדפיס ולהכין לילדים ערכת משחקים לדרך.



השנה, הגדלתי לעשות, והכנתי את לוחות המשחק (שלושה ימים ישבתי על זה) כולל הסברים בעברית, להדפסה.
ערכה שמתאימה לשלל גילאים, ממנה תוכלי לבחור מה מתאים לך ולהדפיס, לניילן או לשים בשמרדף, להוסיף טושים מחיקים ואבני משחק, ויש לך ערכה אותה תוכלי לקחת בקלות, למטוס או לאוטו ולשחק בדרך או איפה שאת נמצאת.

אשמח מאוד לשלוח לך את הערכת המשחקים לדרך ובקמפינג:

* לכתוב לי בתגובות  - אני רוצה.
*להרשם לבלוג - בסוף הפוסט יש קישור
*להיכנס למייל שלכן, לאשר לי לשלוח לכן את הקובץ - בלי אישור לא אוכל לשלוח לכן.
*לחכות קצת, לפתוח את המייל שוב , למצוא את המייל ממני עם הקובץ - להדפיס, ולהנות מכל המשחקים.

את הערכה של הילדים שלי, אני אוהבת לעטוף בטפט לוח גיר או בטפט לוח מחיק, כך שגם העטיפה משמשת אותם למשחק/ ציור.



 גם התמונה האישית מנויילנת, עליה אנחנו אוהבים לצייר עם טושים מחיקים, ולהוסיף שפם, קרניים ועוד כל מיני דברים מצחיקים.










מוזמנות לציץ בפוסטים נוספים הקשורים לפסח:
מסביב לשולחן
כרטיס שייקר למארחים
כרטיס אביבי

חופשה נעימה וחג שמח
 אני מחכה לכן עם הקובץ


💛💛💛💛
גלית

26 תגובות:

  1. תשובות
    1. היי אדווה, המייל נשלח, במידה ולא קיבלת בדקי אם סיימת את ההרשמה לבלוג
      חופשה נעימה מלאת משחקים
      חג שמח

      מחק
  2. תודה. נרשמתי ואני רוצה גם למיייל את הדבר המקסים הזה.

    השבמחק
    תשובות
    1. היי לימור הערכה נשלחה
      חג שמחח ופעילות מהנה

      מחק
  3. מעולה (: נרשמת ואשמח לקבל למייל

    השבמחק
    תשובות
    1. היי מיכל
      המייל נשלח, במידה ולא קיבלת בדקי אם סיימת את ההרשמה לבלוג
      חופשה נעימה מלאת משחקים
      חג שמח

      מחק
  4. אני רוצה :) toharafikim@gmail.com

    השבמחק
    תשובות
    1. היי רחלי
      המייל נשלח, במידה ולא קיבלת בדקי אם סיימת את ההרשמה לבלוג
      חופשה נעימה מלאת משחקים
      חג שמח

      מחק
  5. גם אני נרשמתי ואשמח לקבל מייל . תודה וחג שמח

    השבמחק
    תשובות
    1. היי
      המייל נשלח, במידה ולא קיבלת בדקי אם סיימת את ההרשמה לבלוג
      חופשה נעימה מלאת משחקים
      חג שמח

      מחק
  6. אני רוצה! אשמח לקבל את הערכה

    השבמחק
    תשובות
    1. היי
      אשמח לקבל את המייל שלך כדאי שאוכל לשוח לך את הקובץ

      מחק
  7. אני רוצה גם בבקשה - חג שמח! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. בשימחה רבה
      חג שמח⁦❤️⁩

      מחק
  8. שגית פסקל8.4.2017, 22:53

    הבלוג מקסים ובלי קשר לערכה הייתי נרשמת..... ביום שלישי נוסעים לטיול וזה בול מתאים.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה, ריגשת המון
      הערכה נשלחה ואני מקווה שהנו ממנה
      חופשה נעימה וחג שמייח

      מחק
  9. אני רוצה!
    תודה

    השבמחק
    תשובות
    1. היי יקירתי!
      שלחתי לך את הערכה
      מקווה לראותכן משחקות
      חג שמח

      מחק
  10. אנונימי27.4.2017, 5:48

    אשמח מאוד לקבל את הערכה

    השבמחק
  11. אנונימי27.4.2017, 5:55

    אני אשמח לקבל. נרשמתי עכשיו....

    השבמחק
  12. היי. אשמח לקבל עותק
    תודה רבה מראש
    הגר

    השבמחק
    תשובות
    1. היי הגר במידה ונרשמת לבלוג, העותק נשלח לתיבת המייל שלך
      בדקי אם לא הגיע לספאם

      מחק
  13. היי גלית. אשמח לקבל את הערכה.

    השבמחק
    תשובות
    1. היי מירית
      אשמח מאוד לשלוח לך את הקובץ
      יש להרשם לבלוג על מנת שאוכל שלוח לך את הקובץ

      מחק
  14. הי, אשמח לקבל עותק, זה נראה מקסים.
    תודה,
    יעל

    השבמחק
  15. הי, אשמח מאד לקבל את הערכה. נראה מקסים!
    תודה,
    יעל

    השבמחק