יום שבת, 4 במרץ 2017

משלוח מנות - שקית יוניקורן

חג פורים הוא החג אהוב עלי
אני חוגגת אותו בכל דרך אפשרית, מתפירת והכנת התחפושות, הכנת אוזני ההמן והתוספות למשלוח המנות, והאריזות של משלוחי המנות.
שקית למשלוח מנות יונקורן



מה צריך:
  • קארדסטוק מדוגם, או נייר יפה הגודל לא משנה
  • דבק
  • מספריים
  • חוטי סאטן
  • פאנץ פרחים או פרחי בד
  • ניירות בריסטול ציבעוניים
  • קרטון ביצוע או כל קרטון עבה אחר
  • נייר ציבעוני או צבע זהב לצבוע את הקרן
  • מחורר
פנצצתי פרחים והדבקתי אותם
 גזרתי משולש, מקרטון ביצוע, ועטפתי אותו בנייר הציבעוני

סימנתי סנטימטר וחצי על הדף שלי, וחרצתי לכל אורכו פס קיפול
 קיפלתי והדבקתי את הדף
קיפלתי שני משולשים, כמו בתמונה
שמתי דבקבשולי הקיפולים, וקיפלתי את החלק העליון עד האמצע
קיפלתי את החלק התחתון על החלק העליון והדקתי היטב
נוצרה לי שקית

בעזרת מחורר יצרתי חורים, הוספתי חוט ויש לי ידיות
גזרתי משולשים והבריסטול הלבן והורוד לאוזניים, קפלתי ושמתי דבק
הדבקתי את הפרחים, האוזניים, הקרן וקישטתי עם סרטים נוספים, לשער
 גזרתי מבריסטול שחור ריסים והדבקתי
זהו השקית הראשונה מוכנה




מוזמנות לפוסט נוסף שלי - תיק למשלוח מנות

הכנתן? - שתפו אותי, ישמח אותי מאוד לראות ולקבל תגובות שלכן
💜💜💜💜
חג שמייח 
גלית


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה