יום שבת, 4 במרץ 2017

קופסת למשלוח מנות


קופסא למשלוח מנות, שההכנה שלה לוקחת דקות ספורות ונראה שעבדו עליה המון


מה צריך:
  • דף קראדסטוק 30X30
  • סרגל
  • מחורר
  • סרט יפה
אני מחלקת את הדף שלי ל3 חלקים שווים,מסובבת 90 מעלות ומחלקת שוב ל3 חלקים שווים
הסימוניים יהיו ב 10 ס"מ וב 20 ס"מ
וכך אני מקבל 9 ריבועים 10X10


 מהריבועים בפינות אני חורצת קו לקיפול לריבוע האמצעי
ומקפלת למרכז
 בכל פינה פנימית אני מחוררת חור, בעזרת המחורר
 אני משחילה את החוט בין כל החורים וקושרת יפה
 כמה פשוט ככה יפה

מוזמנות לעוד פוסטים הקשורים למשלוחי מנות אצלי בבלוג













אהבתן?-מאוד אשמח שתגיבו ותשתפו זה יחמם לי את ה - 💚
הכנתן?! - ממש אשמח לראות
👯👯👯👯
קשה לכן, לא מצליחות להכין לבד, מוזמנות לקבוע איתי ונעשה יחד
💜💜💜💜💜
גלית


5 תגובות:

  1. משקיענית כל הכבוד, אהבתי הכי את הקופסא הראשונה (:

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה, מיכל
      אישית גם אני מאוד אוהבת אותה, היא ממש מתאימה לכל אירוע, קלה מאוד להכנה, עם אפקט וואו מובטח.
      ותודה על תגובה <3

      מחק
    2. כל השקיות מקסימות, ועוד יותר נחמד לקבל כאלה, מקסים

      מחק
    3. תודה רבה אימוש <3

      מחק
  2. איזה בלוג מקסים ויצירתי . אהבתי ממש (:

    השבמחק