יום שבת, 28 בינואר 2017

מדבקות

מדבקות או ליתר דיוק מדבקות של - Tea&soda

מסיבת מדבקות?! - זה מה שהיה כתוב על ההזמנה
ואני בדימיוני, נזכרת איך לפני כמה שנים בכיתה של בתי הבכורה, הייתה התקפת איסוף מדבקות. לכל אחת היה מן קלסר כזה, עם אוסף של מדבקות מיוחדות, אותן הן היו מחליפות בניהן.
עד כמה שזיכוני אינו מטעה, יתכן שגם בילדותי הייתה התקפה כזאת, אבל אני, אז, בעיקר טיפסתי על עצים.
אמרו להביא פלנר? - פלנר? מה זה פלנר? - הסתקרנתי - וידוע לכן, מבחנתי ובשבילי, זאת מצווה ללמוד כל יום משהו חדש.



כך, בבוקר יום שישי, אני עצמי והוויז, נסענו יחד לסביון, לבית של אורי ריזנר - שהיא האימא של תה וסודה, יחד עם תמר קפלנסקי - שהיא האימא המלווה.

כשהגעתי, מסביב לשולחן, כבר ישבו חבורות חבורות, של בעלות ניסיון.


כאלה, שיש להן פלנרים, מעוצבים, בעלות של מאות שקלים.
כאלה, שעיצבו בעצמן את הפלנרים שלהן.
לכולן, מחנה משותף אחד - מדבקות. שפע של מדבקות!!!


אז בעצם מה זה פלנר? - - פלנר (Planner) הוא  בעצם יומן תיכנון (To Plan ). יש פלנרים/ יומנים, לקנות, מהסוג הזול ביותר, ועד הסוג שעולה אלפי שקלים, שמגיע עם כל מיני גאדג'טים בפנים (כיסים, תאים, חוצצים וכד')
יש כאלה, שמכינות לעצמן את הפלנר, שיתאים לצרכים שלהן.
אני, שעד עכשיו, הכל יהיה נאגר בשליטה מלאה בראשי - שהתחיל לבגוד, ומה שלא היה בראש היה בטלפון מסונכרן עם המחשב הביתי - בכל זאת 
התחלתי להרגיש צורך ביומן כתוב, נגיש, לתאם את כל הסדנאות שמתקיימות אצלי.
הפלנר/ היומן - הוא כמובן רק התירוץ. ולכן בדיוק נכנסות המדבקות לתמונה:


התיישבתי - קישקשנו, דיברנו, ציירנו, הדבקנו והדבקנו והדבקנו - והכל ציבעוני ומדוייק - לכל אירוע מדבקה, לכל תיכנון- מדבקה, וכולן כל כך יפות וכולן מלאות במחשבה ותיכנון.


אז בימים אילו, אני כבר בונה את הפלנר שלי (בדיוק גונבה לאוזניי שיש מסיבת מדבקות נוספת), כי אתן מכירות אותי, אוהבת לעשות לבד (בקרוב אצלם אותו, ואכתוב פוסט בנפרד) כמובן שמיד רכשתי לי מן האוצרות שהיו ב"מסיבת המדבקות" - אני רק מחכה להשתמש בהן.



אני חייבת לציין שלאורי, יש עוד שפע של מוצרים, מדהימים ביותר, כמו מחברות עם דפים מאוד איכותיים, ציורים מרהיבים לקישוט ועוד ועוד.....


שמועות גונבו לאוזניי שמתוכננת "מסיבת מדבקות" נוספת.
17.2.17 - תאריך נפלא למסיבה
את מי אני אפגוש שם?
מי באה איתי?

באהבה רבה 
גלית






.











3 תגובות:

  1. היי גלית, איזה כיף של פוסט, תודה! לא היה לי מושג שאת "ירוקה", בכל מקרה במסיבה (כנס, כנס) עשית רושם מצויין של אחת ששוטלת היטב בחומר :) שוב תודה על הפרגון, נתראה בקרוב!
    אורי

    השבמחק
  2. איפה תתקיים המסיבה הבאה?

    השבמחק
    תשובות
    1. 16.2.17 יום חמישי 18:00
      פרטים נוספים בפרטי מול אורי - https://www.facebook.com/ori.raizner?fref=ts

      מחק