יום שישי, 30 בספטמבר 2016

כדורי עיתון נייר או דפי אוריגמי ציבעוניים - קישוט לסוכה או יום הולדת

החג הכי מקושט בשנה.
אז נכון, אנחנו לא חוגגים את סוכות, ואין לנו סוכה, אבל, קישוטים יש לרוב.
רוב הקישוטונים לסוכה, הם קישוטים יפים גם לאירועים אחרים.
הכדורים האלה, יכולים להיות קישוט נהדר ליום הולדת, או לסתם מסיבה.
המתבגרת והמרכזית שלי אוהבות לקשט איתם את החדר
אני אוהבת להכין אותם עם עיתוני מגזנים, כי כמו שאתן יודעות, אני פריקית של מיחזור



 מה צריך:
  • מספרים
  • מהדק סיכות
  • קערה
  • מגזין עיתון
  • טוש
  • סרט ציבעוני
  • דבק
  • סבלנות
שלב 1:
על נייר אחד אני מציירת עגול


וגוזרת
שלב 2:
קיפול - חצי
 רבע
לאמצע של הרבע
ולצד השני
גוזרת את הפינות

ופותחת את העיגול
למעשה קיבלתי 12 חריצים
אני מסמנת קו אמצע
על 15דפי מגזין אני מציירת עיגול (את כל הפעולות מפה צריך לעשות פעמים)
במרכז העיגול, בעזרת הדף הראשון שגזרתי, אני מסמנת את האמצע
בעזרת הדף הראשון שגזרתי, אני מסמנת את 12 החריצים וגוזרת אותם כמשולשים קטנים

אני מקפלת את הכל לחצי
איך מדביקים - 
דף אחד 3 חרצים (ראו חיצים)
 דף הבא 2 חריצים (ראו תמונה)
וכך שוב ושוב 3-2-3-2-3-2
עד הסוף
נותנים לדבק קצת להתייבש
ופותחים בזהירות
חצי עיגול מוכן
ומכינים עוד חצי עיגול
מחברים יחד
באמצע מדבקים סרט
והנה לנו כדור קישוט 
מ-ו-ש-ל-ם

רוצות עוד קישוטים לסוכה?
במהלך הימים הקרובים, אני כל יום העלה הדרכה פשוטה אחת לקישוט
מוזמנות לעקוב, ולהזמין חברות חדשות לבלוג

גלית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה