יום שני, 6 ביוני 2016

רעיונות למתנות סוף שנה לצוות

סוף השנה מתקרב ובא
פתחתי שירשור בפייסלאנד, שבו אני מזמינה יוצרות, לשלוח לי קישור לדף שלהן, ולרכז בפוסט אחד, רעיונות למתנות סוף שנה, לא.נשות הצוות שמלוות את  ילדינו כל השנה
(הפוסט רשום בלשון נקבה, מטעמי נוחות בלבד, ומתייחס לשני המינים)
הפוסט אינו פירסומי - אני לא מכירה את המוצרים של אף אחת מהיוצרות - אני רק מרכזת רעיונות


רקפת ברגר - צידה לדרך
רקפת ברגר - האומץ לחלום - יומן כתיבה לנשים מבית צידה לדרך

יומן האומץ לחלום הוא מתנה מקסימה עם כיוון להתפתחות. היומן מכיל כתיבה יומית מונחית, הדורשת רק 10 דקות ביום בכדי להגיע לרבדים עמוקים של רצונותינו ומהותינו.
היומן כמתנה זו דרך מצוינת להביע את הערכה שלך לאישה באומץ שלה לחלום.
העבודה ביומן היא אישית, פנימית, שקטה, משתלבת בחיי היום יום העמוסים.
זוהי כבר המהדורה השניה של הספר
ניתן להתרשם מתוכן הספר באלבום התמונות בפייסבוק - צידה לדרך
להזמנות: רקפת ברגר 054-7658127

מחיר מיוחד להזמנות קבוצתיות.


נעמה מנור-איגרת שאומרת
בעלת סטודיו לעיצוב אלבומים, איגרות ברכה, מתנות, חוגים, סדנאות יצירה ופנאי, הסטודיו נמצא בצורית.

אני מציעה לך להזמין מתנות בעלות ערך מוסף לאנשים היקרים לך.

•מתנה משמעותית היא אלבום פרידה מרגש למורה,המסכם תקופה משותפת עם תלמידיו/ה ומאפשר לו/ה מעת לעת לעלעל בו ולהיזכר בתלמידים ובחוויות השונות שחווה עימם. באלבום דף מעוצב לכל תלמיד/ה בכיתה, המכיל ברכת פרידה אישית וקצרה וכן תמונה של התלמיד/ה. עיצוב האלבום נעשה בעבודת יד, ומושקעת בו חשיבה אומנותית ייחודית.

•קו מתנות "תשומת לב"-זהו קו מוצרים במחירים סבירים ניתן להעניקם בתור מתנות אישיות , מושקעות, לצוות החינוכי, ליחידים ולקבוצות.
•אני מקיימת סדנאות יצירה חד פעמיות, המתאימות לערב גיבוש\פרידה מצוות כפעילות חוויה ופנאי.
את המגוון הרחב ניתן למצוא באתר: www.igeret-omeret.com

שני אלצטר מושקוביץ - חיבוקים

הי לכולם, שמי שני ואני בעלת העסק חיבוקים .

אני תופרת ומעצבת מוצרים רכים מבד לקטנטנים וגדולים.

ההצעה שלי כמתנה מפנקת לגננת ולמורה היא מגבת ענק איכותית עם שם.

אני תופרת כאלה כבר כמעט ארבע שנים והן לא מפסיקות לקצור מחמאות ותודות.
המחיר הוא מאה שח למגבת,(בהזמנה גדולה תינתן הנחה).
לפרטים נוספים 0522595373


נעה ברקמן
סוף להתלבטויות! מתנות סוף שנה למורות, לגננות, למטפלות זה כאן! צמידים בעבודת יד ובעיצובים שכל אחת תשמח לקבל. נועה 054-4363674

יולה חלפין - מלווה לחיים בריאים
מוצרי טיפוח טבעיים כולל בהתאמה אישית,
אפשר מארז ואפשר בודדים, אפשר לבחור את הריחות. הזמנות באתר www.yulabriut.com
או בטלפון 054-7885070.
ניתן לבוא להתרשם ולהריח בקליניקה שבכרכור

אורית חימוביץ שטיינברג - בובות הסול של אורית
בובות סול ייחודיות על פי הזמנה
ניתן להזמין בפלאפון 0542331963
או בהודעה פרטית במסנגר

תהל שדות - תיקים בעבודת יד
תהל שדות
מעצבת תיקים וארנקים בעבודת יד למותג Mariposa
נולדתי והתחנכתי לדור משפחת אומנים וכילדה חוויתי עושר אומנותי בבית בו גדלתי.
את כל שנותיי העברתי בנגיעה בחומרי יצירה שונים וההעצמה החלה כשנחשפתי לעולם העור,
הוא שחיבר אותי לעולם קסום ומיוחד בו נולד הביטוי ליכולת לשלב מבחר רב של צורות, צבעים ונגיעה אישית.
הצבעוניות הינה מרכיב מאוד דומיננטי בחיי היא מייצגת שמחה, חיים וחיוניות והיא מהווה השראה בעיצובים שלי.
הקו המאפיין את המותג הינו עיצוב רענן, אסימטרי וזרימה חופשית, לצד פונקציונליות.
התיקים מיוצרים בעבודת יד תוך שימוש בחומרי גלם איכותיים ושמירה על רמת גימור גבוהה.
את עיצובי אני ניתן להשיג בסטודיו שבכפר יונה ובחנות האונליין
חנות אונליין: www.tahelsadot.etsy.com


רותי חי - סדנאות צחוק
סוף שנה.....מסיבת הצחוק יחד איתי הכוללת מוזיקה, רקודים, שירה, והתוכנית "החופש לצחוק עם רותי חי'
המסיבה מתאימה למסיבות סיום של:
צוותי מורים
גננות
קורסים
תלמידים מכיתות י ומעלה
 אירוע משפחתי
פעילות איכותית , מצחיקה עם הרבה שמחה וצחוק שילוו אתכם .
התקשרו אלי
052-8803193
מסיבת צחוק עם רותי חי 052-8803193


עדנה ירושלמי - עדנה ירושלמי - סרוג
עדנה ירושלמי -סריגה. אני סורגת פריטים במגוון צבעים שמחים וגודל רצוי מחוטי טריקו, שקיות ניילון, צמר ועוד. ניתן להזמין סלסלות, סלים/תיקים לים, לברכה, או לקניות, מעמדים לכלי כתיבה, תחתיות לכוסות, שטיחים ועוד. ניתן להתרשם מעבודותי בהוד השרון או בדף הפייסבוק עדנה ירושלמי. הזמנות בטלפון 050-5953464

מעיין סעדון עידן - קונטור דיזיין
הזדמנות נהדרת להגיד תודה!!!
מתנות פרידה מקסימות מצוות ההוראה של הילדודס שלנו. מתנה עם מסר ונגיעה אישית החל מתקציבים סמליים. ניתן ומומלץ להוסיף שם המורה ו/או הגננת על כל אחד מהמוצרים. 
להזמנות-054-5619527-מעין
מוצרים נוספים ניתן לראות באתר

קרן גבעון סגל -תכשיטים
תכשיטים עדינים עשויים מכסף טהור או מגולדפילד איכותי, משולבים עם אבן חן כלשהי. עיקר התכשיטים הם עם תליונים עשויים מאופל בצבעים שונים או מפנינים טבעיות ופונים לקהל רחב.


צופיה דרי-מתנות שכיף לתת

אני צופיה דרי, מכינה מתנות מעוצבות בנייר ועץ. מחברות, יומנים, שלטים לבית, מתקן למפתחות, אלבומים וכו.
יש לי דף עסקי - צופיה- מתנות שכיף לתת - בו אפשר לראות את העבודות שלי
כדי להזמין אפשר להתקשר/לסמס/וואצאפ אלי 0524487133
או לשלוח הודעה בפייסבוק, בדף.העסקי או בדף הפרטי.









שגית גלמן - חלומות בחינוך

נצנות מהממות עם מתוקים, לבחירה: מיני מרשמלו, נשיקות, לבבות שוקולד
ב 2 גדלים של צנצנות - מחירים בין 15 - -100 ש"ח - תלוי מה בוחרים
אפשר להוסיף לסטים של המגנטים/סימניות/פתקי ממו
הזמנות - דרך הווטסאפ - שגית 0528-585405



























מקווה שתהנו
גלית

6 תגובות:

  1. מקסים! תודה רבה על הפרגון והחשיפה.
    צופיה דרי-.מתנות שכיף לתת

    השבמחק
  2. אנונימי6.6.2016, 15:23

    תודה רבה גלית!

    השבמחק
  3. יופי של יוזמה ויופי של השים מוכשרות יש כאן.
    שתהה פרנסה טובה לכולן!

    השבמחק