יום שלישי, 31 במאי 2016

זיגי - נעלים של צבע


כבר סיפרתי לכם, שכאימא (ואני מניחה שכמו כל אימא) לילדים, אני, מחפשת דברים שיש מאחוריהם ערך כל שהוא. מוצר כזה שיהיה גם וגם, גם כייפי, וגם יעבוד על מיומנויות (בלי שהילדים ירגישו). 
הקטן שלי, לדוגמא, הוא ילד שקשה לו מאוד, להחזיק עיפרון, קשה לו להתמיד, שלא לדבר על לצייר ולא לצאת מהגבולות הציור - אני מאוד מאמינה, שילד צריך, להתפתח בזמן שלו, ומאוד מאמינה שכשיגיע הרגע הנכון, יחד איתו תגיע המיומנות. יחד עם זאת, אני מחפשת, את הדברים, היותר מעניינים כדי, לעבוד איתו.

כשאני נתקלת, במשהו שקולע בול, ועומד בכל הדרישות, המאוד נוקשות שלי - שלא יהיה יקר, שהילדים ירגישו שהם עושים, שהתוצר יהיה שמישׂׂ - אני ממליצה

ואז הגיעו הנעלים של זיגי - נעלים של צבע  -
 ולכן, כדאי לקרוא את הפוסט עד הסוף, אני רק אגלה שיש קוד קופון הנחה 
של 10% על כל קניייה
בתאריכים

28.7.16 - 20.8.16











פתחנו את הקופסה, המרכזית והקטן, בדקו היטב, תוך כדי התלהבות.



מה יש שם:
  • נעלים - זוג אחד עם ציורי פאזל לצביעה, ללא שרוכים.
  •  זוג אחד עם ציורי פרחים, עם שרוכים + שרוכים להחלפה + שרוכים צבעוניים.
  • שרוכים להחלפה
  • שרוכים צבעוניים
  • 7 טושים לצביעה
(הנעל מגיעה עם 3 טושים,ובמידה ורוצים שרוכים או שרוכי סילקון,  זה בתוספת תשלום)

הנעלים הגיעו עטופות עם שקית מיוחדת, שאפשר להשתמש בה אחר כך כקלמר - איך אמרה המרכזית שלי - "אימא, בדיוק, כמו שאנחנו אוהבים, בלי לזהם את הסביבה" - אגלה לכן בסוד, כבר הרבה זמן חיפשתי קלמר יעיל, לטושי הקופיק שלי ;-)

מיד ניגשנו לעבודה.
גילינו שגם עבודה על מיומנות יסוד - תיאום עין יד, צביעת שטח קטן, שטח מוגדר, תכנון וביצוע, אחיזת עיפרון/ טוש - יכולים להיות מאוד כיפים.
הקטן, מאוד התלהב מהדוגמא, ואמר, שמאוד כייף לצבוע. הוא ישב וצבע, במשך 25 דקות.






ואז הוחלט, שעושים הפסקה (בכל זאת הוא ישב כ 25 דקות וצבע).
וכשיצאנו לבקר את סבא וסבתא, הוא החליט שהוא נועל אותם ככה, ושזה בעצם הכי יפה אחד ככה ואחד ככה.
והכי כייף, שאם הוא ישנה את דעתו, הוא תמיד יוכל להמשיך ולצבוע.
נכון שזה מקסים?!




המרכזית - האמנותית שלי. ישבה, במשך כמה דקות ותיכננה באיזה צבע היא תיצבע כל פרח ופרח.
כמו שהיא אוהבת, תוך זימזום שיר (יד ביד - של עפרה חזה - היינו בהצגה "מרי לו", לפני שבוע, ומאז בבית, כולנו מזמזמים את הלהיטים), צבעה את דוגמאת הפרחים.


גם היא החליטה, לצבוע נעל אחת כן ונעל אחת לא, ואני חושבת שיצא ממש מקסים

























שנייה לפני יצאנו לבקר את סבא וסבתא
המרכזית והקטן מדגמנים את היצירות שלהם
















אני חייבת לציין, שגם המתבגרת וגם אני היינו ירוקות מקנאה, ואחרי שראינו שיש את המידות שלנו, אין בכלל ספק שנזמין לנו גם.

איך מזמינים - זיגי - נעלים של צבע

הבטחתי קוד קופון להנחה

אז במקום 149 ש"ח תוכלו לקנות את הנעליים בשבועיים הקרובים 
28.7.16 - 20.8.16
ב 89.1 ש"ח
ו10%לכל המוצרים בחנות


לפני התשלום באינטרנט, אתן מזינות את הקוד של הקופון
455722

מי שתגיעה לדוכן, שתגיד שהיא מגיעה מבלוג של גלית
 -  "שיעמום הוא בחירה" -
 ותקבל את ההנחה

ממני באהבה גלית








4 תגובות:

  1. מקסים!
    גם כשהילדים שלי היו קטנים יותר, תמיד חיפשתי רעיונות לתעסוקה וזה נראה לי רעיון שהייתי בוחרת מיד.
    הבחירה בנעל אחת נהדרת!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה אסנת,
      איך שראיתי את הנעליים התלהבתי, האיכות שלהן מהטובות שראיתי, ואפקט תוספת הצבע ממש מדהים. גם אני אוהבת מאוד את הבחירה שלהם נעל אחת לצבוע ונעל אחת לא, כשזה על הרגלים זה ממש חמוד.

      מחק
  2. ליטל ואן שטיינברגן31.5.2016, 20:57

    איזה מהמם זה גליתי,מקסים ונראה כיף מאוד לעשייה. נשיקות.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירתי
      חיבוק ונשיקות חזרה

      מחק