יום שני, 11 באפריל 2016

כרטיס שייקר למארחים/ להניח על השולחן לאורחים

כמדי שנה, אני מתלבטת מה לתת לחונכים,/ מארחי החג/ אורחים מתנה.
לדעתי זה צריך להיות, משהו קטן, ואישי, שרואים שהושקע מחשבה ועבודה.
הכנתי כרטיס קטן, עם פרפר שייקר, שאליו, אני אוסיף, שקית, עם שוקולד הום מייד (בפוסט הבא)



מה צריך:
  • טרימר או סכין חיתוך וסרגל
  • קראדסטק 30X30 (שממנו אפשר להוציא 3 כרטיסים, מכירים את הדפים האלה, שכל חתיכה מהם חשובה 😉)
  • פאנץ אני בחרתי פאנץ פרפר
  • שקף
  • נייר  בריסטול לבן פשוט (או כל צבע אחר שמתאים לכן לעבודה)
  • דו"צ
  • דו"צ ספוג
  • מספריים
  • פייטים
  • מחורר
  • סרט

שלב 1:

את הקארדסטק חתכתי במידה 10X24 סנטימטר (קיבלתי 3 רצועות מהן אכין 3 כרטיסים)
החתיכה הלבנה 8X8
החתיכה הפרחונית 6X6



את הקארדסטק חרצתי ב10 סנטימטר וב 14 סנטימטר



את החתיכה לבנה יישנתי בקצוות


והדבקתי לקארדסטק



שלב 2:
פינצצתי פרפר
אבל הפעם אני אשתמש ב"חור" שנוצר לי



שלב 3:
חתכתי שקף בגודל 5.75X5.75


הדבקתי את השקף לחור פרפר



שלב 4:
שמתי דו"צ ספוגי, בשתי שכבות



שלב5:

במרכז הדף הלבן, שמתי פייטים



ואת דוגמת הפרפר שהכנתי הנחתי בזהירות




וזהו מוכן




בערב אכין את השוקולדים, ואצלם לכם איך חיברתי את השקית שוקולדים לכרטיס

גלית



6 תגובות: