יום שני, 4 באפריל 2016

שנה בחיים - משימת החודש - ללמוד ללבד

הקסם שלהם, שבה אותי.
הן מוצגות בחנויות, מרחפות בשלל צבעים מרהיבים, מסתובבות להן על חוט מלא בחרוזים מנצנצים.
אני רוצה גם.
ליבוד פיות.
שנה בחיים - איך מלבדים פיות מצמר?
חזרתי הביתה, והתחלתי לעשות חיפוש. איך, מה, איפה? הרבה שאלות עלו.
האתר הראשון שפגשתי הוא של יעל פרל - פרלה - דברים יפים מצמר כבשים - קוסמת הפיות ובכלל של דברים נפלאים נוספים - דף הבית של פרלה.
החנות של יעל באמזון - פרלה - שבה היא מוכרת את הדברים המקסימים שהיא מכינה.
החנות של פרלה ב - ETSY

Needle felt mobile Mother and daughter mobile
איזה כייף, את יעל אני מכירה, וירטואלית, בנסיבות אחרות.
שיחת מסנג'ר, עם יעל, שנתנה לי שמות של איפה כדי לקנות צמר איכותי, מה כדי שיהיה עוד ואיפה לקנות (איזה כייף כאלה א.נשים, שמוכנים לתת עזרה).
הזמנה מהירה  - הבית של ביתיק - של צמר
והזמנה מהירה של כלים ללבוד.
המתנה של כמה ימים עד שיגיע, וחיפוש של סירטונים, המדגימים איך מלבדים:
כמובן, דבר ראשון דף פינטרסט שירכז את הדברים - דף פינטרסט - ליבוד, ומפה  פשוט צריך להתחיל ולנסות.
שלב ראשון - כל מיני שיטות, איך להכין כדור צמר, שהוא הראש של הפיה (כל אחת והשיטה שלהאלה השיטות שאני בחרתי להציג, ולעשות).
שיטה נוספת - כדור צמר
שלב שני - הרכבת הפיה (המשיכי לעיין בבלוג שבקישור, הדרכה מצוינת למתחילות)

סירטון יוטיוב לליבוד פיה - סירטון של אווירה והכייף שבליבוד פיות.

והנה היא, הפיה הראשונה שלי (כן אני יודעת שהיא מפחידה, אבל, אני אוהבת אותה)


Felting My first Fairy:
והנה עוד אחת, שלי, ממש קל להתמכר
פיית האהבה:
ועוד פיה, שימשה להצעת נישואין, שאני הכנתי.
 הכלה, לעתיד קיבלה אותה מתנה, כשמתחת לחצאית, של הפיה, נקשרה הטבעת.
Wedding Fairy:

רוצות גם ללמוד ללבד? 
עקבו אחרי לוח הסדנאות שיפורסם:
26.4 - יום שלישי - 10:30 - 12:3 - ליבוד גמדים - הסדנא מיועדת לילדים - עלות 150 ש"ח - מתחת לגיל 8 בליווי הורה - הרשמה מראש אצל פשוט רונה
19.5 - יום חמישי -20:00 - 22:30 - סדנת צביעת חותמות - עלות 130ש"ח- הרשמה מראש אצל זהבית שקד
3.6 - יום שישי 9:00 - 12:00 - סדנת צמיד 3 ליפופים - הרשמה מראש אצל Noa Berkman
24.6 - יום שישי - 9:00- 11:30 - שרפרפים על גלגלים - 300 שח - הרשמה אצל לימור קורקוס

*פתיחת הסדנאות מותנות במינימום נרשמים. - במידה וסדנא לא תיפתח דמי הרישום יוחזרו.
*ההרשמה מראש תשלום מראש אצל היוצרות.
* דמי הרשמה לא יוחזרו - במידה של ביטול פחות מ48 שעות לפני פתיחת הסדנא.
*הסדנאות מתמלאות מהר, כדי לתפוס מקום.
שיהיה יום פייתי ומיוחד

💜💜💜💜💜

גלית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה