יום שלישי, 22 במרץ 2016

סדנאות של - DODO - עשייה בעץ

בפוסט הראשון שלי, סיפרתי על כך שהילדים "עזבו את הקן" - אחרי 3 שנים של חינוך ביתי, הם עברו ללמוד בבית הספר הדמוקרטי.

מאז שהילדים עזבו את הבית, לבית ספר - כשהם כאן, אני מחפשת להגיע איתם לכמה שיותר זמן איכות.
שעות שבהן תוך כדי עשיה משותפת, נוכל לקשקש יחד להקשיב אחד לשני, וגם לצאת עם משהו בעל ערך וכייפי.
השעות האלה כל כך חשובות לי, כשאני נתקלת, במשהו שקולע בול, ועומד בכל הדרישות, המאוד נוקשות שלי (שלא יהיה יקר, שהילדים ירגישו שהם עושים, שהתוצר יהיה שמישׂׂ).
ביחד עם שני ילדי, הוזמנתי לסדנא של DODO.

מכירים את ההרגשה הזאת, שיוצאים ממקום ואומרים - וואו איזה כייף היה - DODO

הסדנא מיועדת לגילאי 4 - 10 (הבת שלי בת 11 ומאוד נהנתה)

מתוך החזון באתר -

חברת DODO  שמה דגש על יצירת זמן איכות עם הילד באמצעות עשיה בעץ. הרעיון הוא לצאת מהמרחב הווירטואלי למרחב הנוסטלגי שבו מתחברים לחומר טבעי על ידי הרכבה של חפצים מעץ בשיטת  ''עשה זאת בעצמך''. החוויה כוללת הרכבה, שיוף, הדבקה וצביעה. המוצרים של DODO עשויים מחומרים טבעיים וידידותיים לסביבה ולילדים, הצבעים הם על בסיס מים ולכן בטוחים לשימוש. המוצרים של DODO עוצבו על ידי המעצב בוגר האקדמיה לעיצוב תעשייתי בבצלאל. העיצוב בקו פשוט ותכליתי במטרה שכל  ילד יוכל לחוות הצלחה בהרכבה של המוצר ולאחר מכן להנות משימוש יום יומי ממוצר שהכין בעצמו.

שימו לב, ל  DODO - יש סדנאות נוספות - סדנאות של - DODO


(כדי להגיע לסוף הפוסט,  מחכה לכם הפתעה ממני).






כל ילד, קיבל ערכה שבסופה הוא יצור ממנה, לבד, שרפרף, ויצבע אותו.



הם חיברו את השרפרף, על ידי פטיש



הדביקו


שייפו



צבעו בלקה
צבעו  - (נירלט)
 או אימא תראי איזה יופי זה יוצא


 הצלחנו


פפפסססס - למי שהגיע את לפה, מחכה הפתעה :-)


אימרו שהגעתם דרך הפוסט של גלית, ותקבלו הנחה של 10% על הסדנא.



תהנו

💚💚💚💚

גלית