יום רביעי, 2 במרץ 2016

פנקס ליצני

כמו שכבר כתבתי, פורים הוא החג האהוב עלי.
אני מחפשת כל דרך אפשרית לחגוג.
היום היה לי קצת זמן, והרעיון הזה מסתובב לי בראש הרבה זמן.
אז בין הבישולים, הכביסות, תפירת התחפושות וחובות אחרים, ישבתי להכין את הפנקס הליצני הזה.

הכנתי הדרכה, ואני מקווה שתהנו:
החומרים שצריך:
  • דף קראדסטק  15*15 מדוגם
  • שאריות בריסטול בכל מיני צבעים
  • דפי מחשב לבנים
  • מספרים
  • דבק
  • מחורר
  • מהדק סיכות
  • מחוגה 
  • סכין חיתוך
  • פאנץ עיגול

על הדף המדוגם אני משרטט עיגול עם המחוגה וגוזרת


אני לוקחת את חבילה דפי מחשב שלי, וגם עליהם אני משרטט עיגול, עם המחוגה.
טיפה יותר קטן מהעיגול של הדף המדוגם. את הדפים אני גוזרת.


אני מממרכזת את הדפים, ומצמידה אותם לדף המדוגם (אני נעזרת באטבי כביסה לצורך זה).


אני פותחת את מהדק הסיכות, ומהדקת במרכז.
כדאי להניח את הדפים על מגבת, בצורה כזאת, הסיכות, נכנסות בקלות, ולא מתעקמות.


ככה זה נראה מבפנים, אחרי החיבור


אני מכינה את הליצן, עם צוואר ארוך.


בין הסיכות, אני עושה חריץ, עם הסכין חיתוך, לשם אני אכניס את הצוואר של הליצן.


מבפנים, אני אחבר את הצוואר לדף, עם דבק


זהו מוכן



מוזמנות להציץ בשקיות המיוחדות שלי למשלוחי מנות


אשמח מאוד לראות  את משלוחי מנות שלכן
💜💜💜💜💜
חג שמייח
גלית 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה