יום ראשון, 13 במרץ 2016

שנה בחיים - ספורט, תזונה, משקל

החודש הזה - דיאטה

כשרצון פוגש דרך
לפעמים בחיים צריך קצת מזל, למרות שאני בכלל לא מאמינה במזל.
אני מאמינה, שאנחנו מזמינים, את שאנחנו צריכים.
החלטתי לרדת במשקל.
רוב חיי, עסקתי בספורט 24/7. התעמלות קרקע, בלט, מדא"גית בצבא, תואר ראשון בחינוך גופני וספורט, טיפוס הרים וצוקים. מעבר לכל אלה, היו אימונים על גבי אימונים, כדי להיות בכושר, מעולה, כדי לצאת לטיולי אתגר ברחבי העולם.
ואז הגיעו ההריונות. ואני אני הפכתי, להיות ספורטאית צמרת, ברביצה על הספה.
זהו. הגיע הזמן להפסיק. וכשיש החלטה, יחד איתה מגיע המזל.
חדר הכושר, הנפלא בכפר יונה - B- Gym - יצא בכרזת מתנה - 3 חודשים מתנה, למי שיעשה שיתוף, לדף פייסלאנד.
עשיתי מליון שיתופים, וזכיתי (תגיעו לסוף הפוסט, גם אתם תוכלו לקבל מתנה גם)
זכיתי במשפחה, שתלווה אותי, דרך ארוכה, שכוללת, ספורט, ומפגשי בריאות והרזיה - בריאים ורזים יותר, עם שתי מדריכות, מדהימות מדהימות, רוית שקד  - רוית שקד - אימון אישי להרזייה בריאה ורותם גל אוסברג - לדף של רותם.
רוית ורותם, הזמינו אותי לסדנא המעולה שלהם.
הדגש לא היה על תחרות, או פרסים, אלה הקשבה, העצמה, שיחות, ובעיקר בעיקר ליווי אישי צמוד - כדי לעקוב אחרי הדף שלהן, הן פותחות שתי סדנאות בעתיד הקרוב.

בזכות התוכנית הזאת, השלתי מעלי 8.5 ק"ג. והיום המשקל שלי עומד על 80 ק"ג.
את כל הידע שצברתי, את כל הרצון הטוב, את ה"פוש" הענקי שקיבלתי, בזכות הליווי שלהם, אני רוצה להמשיך.
לפני עוד דרך ארוכה, ולא קלה, אבל, אני נחושה להצליח.


כמה תמונות, שיזכירו לי, שכשאני רוצה אני יכולה.
כמה שיטות שמצאתי לעודד את עצמי להמשיך:
דבר ראשון מחברת - יש בידי מחברת, שקיבלתי, באחת ההחלפות שהשתתפתי בעבר, מחברת, נפלאה, שרק חיכתה לפרוייקט מהסוג הזה. את המחברת קיבלתי מאופירה משה - עיצובים משמחים.
ולתכנים שבתוך המחברת - אני מניחה שהמחברת, תתמלא לאט לאט, תוך כדי תהליך, ומה שימצא חן בעיני יכנס לתוכה.
הדבר הראשון שכבר נמצא בה - 
שתי צינצנות - אחת מלאה בלבבות, של כל לבלב, מסמן ק"ג, וכשאני יורדת אותו, אני מעבירה, לבלב לצנצנת השנייה.
בנתיים 11 לבבות. שנעבור את המכשול הזה, הן יחזרו חזרה לצנצנת הראשונה, וככה עד שאני ארד את כל מה שאני צריכה.

 כמובן שבניתי לוח פינטרסט שקשור בספורט וכושר - ספורט בפינטרסט

זהו. שנה בחיים, ספורט, תזונה, הרזייה.
אין דבר העומד בפני הרזון מלבד הרצון עצמו
אשמח לשמוע מכן, איך אתן עשיתן את זה?
מה עזר לכן?
כן, וגם מילות עידוד
ממש פה 👇 יש מקום לתגובה המגניבה שלך

הגעתם עד לפה!!!! - B-Gym - נותנים לכם מתנה. אימרו שהגעתם דרך הבלוג של גלית, תקבלו אימון אחד חינם (בהתאם לתקנון הביג'ים) - בתוקף עד לחודש מאי 2016
💜💜💜💜💜
גלית


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה