יום שני, 29 בפברואר 2016

חדר עבודה - התיעצות!!

כשהייתי ילדה, לא היה לי שולחן לימודים, תמיד אהבתי לשבת על המיטה, ו"להכין" שיעורי בית.
כשהתחלתי ללימוד, במכללה (וינגייט - פעם בגלגול הקודם הייתי ספורטאית), החבר שלי (אז), בנה לי שלוחן, מחלקי עץ שאספנו ביחד. כל כך התלהבתי מהשולחן ההוא, שבזכותו, הצלחתי לסיים את התואר שלי (7 שנים במקום 4 - אז לא היו איבחונים וכאלה....).

גם בחיי הבוגרים, אין לי שולחן עבודה, וכך בעצם, הבית הפך להיות, חדר עבודה אחד ענק (אני מניחה שאצל כל יוצרת זה ככה).

עם פרוץ השנה שבחיי (תקראו את הרשומה הראשונה) אני מרגישה צורך בחדר עבודה משלי.
חדר, שבו אוכל, להשאיר את השולחן מבולגן, כי אני באמצע משהו, ולא אצטרך לאסוף הכל, כי עכשיו צריך לשבת לאכול צהרים/ ארוחת ערב וכד'.
חדר שבו אוכל, להציג, את העבודות שלי, ואת הסדנאות המתקיימות בו.
חדר, שבקלות,  אני אוכל לארח בו סדנאות (עד 6 א.נשים - אם משהי מעוניינת), למרות ה"בלגן" שלי.
בקיצור, חדרי עבודה שרואים, בעיקר, בפינטרסט - חדרי עבודה מהחלומות

חדר, חלום, שמי שתיכנס, תגיד וואו, ותרצה להישאר ליצור (וכולם ירצו לצלם אותו ;-) ).
חדר עבודה, שיהיה, פונקציונלי, לגם וגם (לא רק לשירביט מותר), גם לעבודה וגם לאירוח סדנאות.

גודל החדר - 2.25 על 2.10 - קטן קטנטן, אני יודעת, אבל שלי .....

אז הנה קצת תמונות איך הוא נראה:


סדנה לילדות - מיני ויואר 


סדנה של "קרן פרפרים" - כרטיסים לא שיגרתיים

ככה החדר נראה

הקיר שתכף יהיה צבוע בירוק פיסטוק


ירוק פיסטוק

חדר העבודה מזווית שרואים את כולו

וה - ADHD - שלי יוצא החוצה

לאט לאט, אני אוספת רעיונות, לאט לאט אני גם מבצעת (בין ה"חובות" שיש בחיים).

אני מאוד אשמח, לעצות, הערות הארות, רעיונות נוספים, שתגידו לי מה חשוב לכן בחדר העבודה שלכן (ואפילו לתמונות)


גלית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה